Megan Thee Stallion - Shots Fired [Official Audio]

  Shikime 1,713,285

Megan Thee Stallion

12 ditë më parë

The official audio for Megan Thee Stallion's “Shots Fired” from her album ‘Good News’ - Out Now!
Stream ‘Good News’ on all platforms:
megantheestallion.ffm.to/goodnews
Text Megan Thee Stallion:
(832) 210-1202
Follow Megan Thee Stallion:
theestallion
theestallion
theestallionn
soundcloud.com/megan-thee-stallion
LYRICS
Imagine n***as lying bout shooting a real b***h
Just to save face for rapper n***as you chill with
Imagine me giving a f**k it was ya f***ing birthday
You in your feelings I just thought it was another Thursday
Now imagine me c**k blocking n***as on some dry sh*t
I don't want you on a b***h believe you wouldn't been invited
And if it wasn't for me same week you would’ve been indicted
You offered m’s not to talk I guess that made my friend excited
Now y'all in cahoots you a puss in boots
You shot a 5'10 b***h with a 22
Talking bout bones and tendons like them bullets wasn't pellets
A p***y n***a with a p***y gun in his feelings
He in the back seat and he keep calling me a b***h
We all know the sh*t I could've came back with
He talking bout his followers dollars and goofy sh*t
I told him you're not popping you just on the remix
Now here we are 2020 8 months later
And we still ain't got no f***ing justice for Breonna Taylor
Any n***a on that n***a side is a clout chaser
A b***h that he f***ing or a h*e that he paying
Who you taking shots at goofy-a** n***a
Keep yo broke a** out of rich b***h business
And that go for you b****es too that's tryna get picked
Talking s**t I'll slide on you thinking that you slick
Ouuu s**t it's a lot of weak n***as in this b***h
They confused
They hate me but watching my videos beating they d**k
Who a snitch I ain't never went to the police with no names
I thought a b***h that got her chain snatched called the laws had something to say
I be speaking facts uh they can't handle that huh
They want me to be the bad guy let me put my mask on
I was chose I ain't ask to be this motherf***ing cold
Still the brightest star and not just the ones that's up in the rolls
Keep it p**pin always actions do the talking
I know you want the clout so I don’t never saying y'all name
Oh you out here balling huh who you get that money from
10 toes down for whoever get the pedi huh
I be so content cause I know Ima real b***h
And anything I say I'm never scared to repeat it
You would think I was a killer how these n***as scared as s**t
It’s only one of me but n***as bring they whole clique
Who you taking shots at goofy-a** b***h?
Watching me succeed from yo knees sucking d**k
I know you want attention from the n***as that I get
Ima steak you a side plate shrimp stay in yo place
Real b***h yea yea I ain't selling fairytales
FaceTime a n***a while my other n***a laying there
B***h think she sabotaging something tryna run and tell
B***h I got a bond with my n***as and they all aware yeah
Who you taking shots at shut up wit yo scary a**
No profile pic b***h yo mama shouldn’t have had
Kick me while I'm down bad I remember all that
Next n***a send a shot ima sent it right back
--
#MeganTheeStallion #ShotsFired #GoodNews #OfficialAudio
© 2020 1501 Certified Ent LLC under exclusive license to 300 Entertainment

Komente
vFendi x oG
vFendi x oG 7 minuta më parë
All this female in the comments smh stfu😐
bube udeh
bube udeh Orë më parë
well
da rubiks
da rubiks 3 orë më parë
She didn’t even make a point as to prove those claims of being shot. She just dissing like she’s hold a big grudge on him a long time even before the shots. instead or at least she could’ve told us her own part of the story.
Meg Griffin
Meg Griffin 3 orë më parë
You're not popping you just on the remix took me out !!!!
Monica Matos
Monica Matos 4 orë më parë
I really like this side of Megan. More please!
Carl Forrest
Carl Forrest 5 orë më parë
He deserved this 😂😂😂😂🔥🔥🔥🔥
Yk Senzy
Yk Senzy 5 orë më parë
Lol Megan said tory not popin but he pulls more views 😂
Pat Rick
Pat Rick 6 orë më parë
So trashy. Rest in pork Biggie, you were much better
Trent Tillman
Trent Tillman 13 orë më parë
I like her rap part like "Here we are 2020, 8 months later."😎😎😎😎😎
Miss Lonechild
Miss Lonechild 13 orë më parë
She never said noones name. If the shoe fits. Lace it up, or trip.
Stop motion Steve
Stop motion Steve 13 orë më parë
Tory not gon respond but if he did it would be the hardest song ever
I’m just That guy
I’m just That guy 14 orë më parë
I'm touching up on the story and piecing it together more and I really think I know who's gonna win this beef
simply kendy
simply kendy 16 orë më parë
Dope
Joshua Browne
Joshua Browne 16 orë më parë
she said his gun was weak for shootin 22s but 22s are more effective than 9s
Joshua Browne
Joshua Browne 16 orë më parë
ruined this beat for what
Richard Horlback
Richard Horlback 17 orë më parë
Jay Z wrote this
postman aka bluestrip
postman aka bluestrip 17 orë më parë
This was ok by Tory diss was wayyyyy better
tiktok_ virals
tiktok_ virals 18 orë më parë
😝👅
tiktok_ virals
tiktok_ virals 18 orë më parë
❤️❤️
Stunna gurl
Stunna gurl 19 orë më parë
Tory lanez just got shorter
Truly Buciie
Truly Buciie 19 orë më parë
A dis track? 😳😳💯
MY world my way visuals
MY world my way visuals 20 orë më parë
I bet you she doesn't even know the words to the beat she used . That sounded so elementary
Info Tech
Info Tech 18 orë më parë
🤣🤣🤣🤣
Carlos Running Shield
Carlos Running Shield 20 orë më parë
The dislikes are Tory Lanez fans 🙄💅
Info Tech
Info Tech 18 orë më parë
The dislikes are from people with common sense lol
Darryn Dean
Darryn Dean 23 orë më parë
Idgaf whether u like Meg or not, there is no denying that she went off on this.🤷🏽‍♀️simple as that
Info Tech
Info Tech 18 orë më parë
@Darryn Dean I don't like her flow or word play, has nothing to do with her as a person lol
Darryn Dean
Darryn Dean 18 orë më parë
Info Tech if u don’t like her just say that🤣
Info Tech
Info Tech 18 orë më parë
No there actually is denying it because she did not do well on this, she sounds Mad Mediocre lol.
Lamar James De Souza
Lamar James De Souza 23 orë më parë
im on tory side and im not a clout chaser
That Crazy Kid
That Crazy Kid Ditë më parë
anyone else confused why it's frozen the whole vid
360zuko
360zuko Ditë më parë
Tory didn't do anything wrong big foot tripping
Malik Holmes
Malik Holmes Ditë më parë
I knew he shot you from the jump Meg!!!! Real niggas know that nigga a fraud. I honestly never liked him💯
Abasha Cisse
Abasha Cisse Ditë më parë
Hayyyyyyyyyyyy!!!! Yesssssssssss!!!!!! 🙌
Jacob
Jacob Ditë më parë
Cmon megan, you could’ve done better. It sounds a little forced
AkPedrito
AkPedrito Ditë më parë
megan or who ever made this beat ruined it 😕
Conrad Hurdle
Conrad Hurdle Ditë më parë
#BussinBack #Kelseynicloe #megantheehoe #megantheeunloyal #1501 #fuckumegan #megantheeliar
Smokey
Smokey Ditë më parë
Rat
Adam Rodgers
Adam Rodgers Ditë më parë
I want the story on her chain n getting snatched lmfao I need to laugh
Fe Luvu
Fe Luvu Ditë më parë
Wow she talking about her ex bestfriend and Tory..OMG! This is so sad. It sucks that this situation ended this way.
tammy deetz
tammy deetz Ditë më parë
You just on the remix lol fave line ever!
Tay Skalez
Tay Skalez Ditë më parë
Disrespect to BIG
Tay Skalez
Tay Skalez Ditë më parë
🗑
Pa po
Pa po Ditë më parë
She's rapping on the beat of "who shot ya" by biggie smalls yet She's the one that got shot bruh I'm dead
Tyrell Thomas
Tyrell Thomas Ditë më parë
tory need to use the hit em up beat
Tyrell Thomas
Tyrell Thomas Ditë më parë
Tory should have used this beat cuz it fits his story better
Blavk face Baby Retrospective
Blavk face Baby Retrospective Ditë më parë
😐😐😐
Nilla baby
Nilla baby Ditë më parë
A female rapper destroying a male rapper in a diss track !!!!! Yessss
Itsyaboiswish 06
Itsyaboiswish 06 4 orë më parë
@Info Tech Preach my brother
Info Tech
Info Tech 18 orë më parë
Megan own Ex best friend Kelsey came back and destroyed her in a diss track lol. Megan is mediocre, she is not on Tory's level at all lol.
Info Tech
Info Tech 18 orë më parë
Nothing about this diss track is her destroying him in anyway shape or form lol. If and when Tory comes back and abuses her on a beat y'all Megan fans gonna be crying "He wrong 😭😭😭" lol
Sirah
Sirah Ditë më parë
Also Dreamdolls diss against him
Stevie Glover
Stevie Glover Ditë më parë
She. My hot girl 🤟🏽GMLENTSQ
4KT x TBG
4KT x TBG Ditë më parë
NBA YOUNGBOY "love my haters" Out Now alnets.info/work/qeCgj8-uxZ11saQ/video.html
Exotic Angel
Exotic Angel Ditë më parë
Kelsey bodied megan Tory innocent. Meg got drunk and acted a fool-but karma coming. When meg face perjury and intimidating witness charges-keep the same energy.
Curious
Curious Ditë më parë
Both Tory and Megan have milked this out so much, I bet they both already made up in dms
lalisqya
lalisqya 20 orë më parë
Why would Megan forgive someone who shot her 😐
Sunshine Green
Sunshine Green Ditë më parë
Kelsey Nicole song is way better
Giovanny gutierrez
Giovanny gutierrez Ditë më parë
TORY DID’NT DO IT #FREETORY
Kelvin channel
Kelvin channel Ditë më parë
Who's here after expressive video?
Melody Edwards
Melody Edwards 2 ditë më parë
The only reason she is in this industry is BC of Nicki Minaj 🤭
Melody Edwards
Melody Edwards 13 orë më parë
@Crystal Vidrine girl u gotta make more sense too luv
Melody Edwards
Melody Edwards 13 orë më parë
@Crystal Vidrine ughhh I ain't hating... I'm just saying she is in this mf industry BC of Nicki MINAJ boo so don't be coming for me hunnie
Crystal Vidrine
Crystal Vidrine 15 orë më parë
Stop hating cause can ride any beat. Go back in that crab barrel or to your couch. Either way she slaughtered him and you
Jahaziel Tremblay
Jahaziel Tremblay 2 ditë më parë
U a snitch and this sucks
BTK TRAY
BTK TRAY 2 ditë më parë
alnets.info/work/g56HgZq0zoyZy6g/video.html
BTK TRAY
BTK TRAY 2 ditë më parë
alnets.info/work/g56HgZq0zoyZy6g/video.html
BTK TRAY
BTK TRAY 2 ditë më parë
alnets.info/work/g56HgZq0zoyZy6g/video.html
BTK TRAY
BTK TRAY 2 ditë më parë
alnets.info/work/g56HgZq0zoyZy6g/video.html
BTK TRAY
BTK TRAY 2 ditë më parë
alnets.info/work/g56HgZq0zoyZy6g/video.html
BTK TRAY
BTK TRAY 2 ditë më parë
alnets.info/work/g56HgZq0zoyZy6g/video.html
lil smokljo
lil smokljo 2 ditë më parë
Grammy and bet really said dis was better than lil uzi
Rachel Jardin
Rachel Jardin 2 ditë më parë
Her "hmmmm" remind me of Busta Rhymes but she on her own level
Info Tech
Info Tech 18 orë më parë
This record is mediocre level lol
seba kurdi
seba kurdi 2 ditë më parë
her voice doesn't match the beat
kadesia juelle
kadesia juelle 2 ditë më parë
I swear she sounds the same in all her songs just a different beat
Olivia Ivy
Olivia Ivy Ditë më parë
Don't all artist have their own flow lol gtfoh
Billies._.avacodo _
Billies._.avacodo _ 2 ditë më parë
Tory boyfriends coming
Ferrari 500
Ferrari 500 2 ditë më parë
Megan is getting too cocky and big headed
Sade Stitt
Sade Stitt 2 ditë më parë
Damn Meg that was once your friend. You hit lo. You gotta be the bigger person.
Jungleboy Blaze
Jungleboy Blaze 2 ditë më parë
Go stream Daystar 😂😂😂😂
JTMonEyOnTheWii
JTMonEyOnTheWii 2 ditë më parë
L
Antoliyah Morrow
Antoliyah Morrow 2 ditë më parë
🚨
Carlos Sustaita
Carlos Sustaita 2 ditë më parë
Who shot ya...? Tory did 😂
Fdsafhah Asdfg
Fdsafhah Asdfg 2 ditë më parë
2:33 idk why but that little laugh is so cute
Buttercupp
Buttercupp 2 ditë më parë
😫😫😫🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
KOVID GOON
KOVID GOON 2 ditë më parë
Y'all keep letting these bums use breonna Taylor for politics smh
Abie Beyda
Abie Beyda 2 ditë më parë
Literally
Kae Styles
Kae Styles 2 ditë më parë
im jus tryna figure out why she using pooh sheisty Ad lib.
TOA Athletes
TOA Athletes 2 ditë më parë
Nah bruh she should’ve created something original not use a classic beat to get some clout
Neshayla Vaughn
Neshayla Vaughn 2 ditë më parë
Ppl keep saying that she wasn’t shot just because they know someone who was shot and they couldn’t walk. I have seen someone get shot in there head and they were able to drive themselves to the hospital. What is meant to hurt one person may not phase another person. Not saying she was or wasn’t shot Because I wasn’t there
G1V3NOFXCK-
G1V3NOFXCK- 2 ditë më parë
It’s Ight diss ... but someone will not diss unless if they hiding something... 2 days until Tory reveals it and everyone will flip out 👣👁
Jayyden Batiste
Jayyden Batiste 2 ditë më parë
This Whole Album 🔥 💯💯💯💯💯💯
lovey b
lovey b 2 ditë më parë
She bodied....and haters still going to make excuses for all the clowns involved. His security was in that car so if those bums were in danger he would haved stopped it. Smh.
Derek Stukes Jr
Derek Stukes Jr 2 ditë më parë
Yeaaaa Tory Rey have the greatest diss track of 2020😂😂😂😂
Triretta Kennedy
Triretta Kennedy 2 ditë më parë
You A Puss n Boots, 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣, you betta let then know , Meg, lmao
Shirley Pettes
Shirley Pettes 2 ditë më parë
🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀
StreetLifee Kesh
StreetLifee Kesh 2 ditë më parë
She be snapping 🤣🤣🤣
Lashunda Caramel
Lashunda Caramel 3 ditë më parë
This diss track is🔥🔥🔥🔥😝
Alex Nelson
Alex Nelson 3 ditë më parë
U crying and snitching on live and now on wax. He was a goofy for what he did but you goofy for acting like a gangster 8 months later 😂
Wais
Wais 3 ditë më parë
Meg just made herself special lyrically even tho she stole Biggies beat
MahdiFilms
MahdiFilms 3 ditë më parë
Anyone who thinks this isn’t hard just mad sexist tbh
Mark Dawn
Mark Dawn 3 ditë më parë
ENOUGH IS ENOUGH!
ShellzFilms LLC.
ShellzFilms LLC. 3 ditë më parë
Bruh I'm from the 90's era . This is so disrespectful to this classic beat
John Doe
John Doe 3 ditë më parë
Wooow... This sh!t is terrible 😂🤣😂🤣 ...Get back to twerking rapping about yo WAP...
420KITTEN
420KITTEN 3 ditë më parë
Ayeeeeeee she went offff 💨🤪🤪🤪
ああ
ああ 3 ditë më parë
What this beats
Keisha Love
Keisha Love 3 ditë më parë
Yasssss megggg ❤️
Angel Charlton
Angel Charlton 3 ditë më parë
Definitely snapped bihhhh i waited for this i know he feeling salty bout this one ☝🏾
Info Tech
Info Tech 18 orë më parë
She ain't snap, she flapped, because that's all this was, a bunch of Mediocre lines for her fans who don't know real hip hop lol.
baldinki Moto
baldinki Moto 3 ditë më parë
🤣🤣🤣 This is laughable
NaKira Hodges
NaKira Hodges 3 ditë më parë
Cardi B && Megan Thee Stallion Yesss I'm Freaking With Dem Both #Fan
NaKira Hodges
NaKira Hodges 3 ditë më parë
Sis Be Snapping ... Stra8 Fie Fie #Hannn
Love Shopping
Love Shopping 3 ditë më parë
🖕Tory lanez he's lame🤷
Daniel Camacho
Daniel Camacho 3 ditë më parë
Disrespectful how most people in the comments don’t know where this beat came from but she snapped on this
Itsyaboiswish 06
Itsyaboiswish 06 4 orë më parë
@Info Tech exactly, "you're not what's poppin you're just on the remix" so we're gonna ignore Tory snapped on that song
Info Tech
Info Tech 19 orë më parë
She did not snap on this, this is mediocre kid lol
Bald black guy from the shining
Bald black guy from the shining Ditë më parë
@Unkindly Terror Who shot ya- The notorious B.I.G your welcome normie
Unkindly Terror
Unkindly Terror Ditë më parë
@therealcjay where did the beat come from?
therealcjay
therealcjay Ditë më parë
Some people werent even born its not disrespectful they could just be mindlessly ignorant to the original cant blame them though.
ODSAN LEVIT
ODSAN LEVIT 3 ditë më parë
alnets.info/work/gqqKeJja05mS3pg/video.html
Fax_ Tigresunl22
Fax_ Tigresunl22 3 ditë më parë
She CAPED! She didn't even get hit in the first place.
Lil Ray Ray jones
Lil Ray Ray jones 2 ditë më parë
@Gabriel Camacho she posted the wounds and her foot after the surgery on her ig
Gabriel Camacho
Gabriel Camacho 2 ditë më parë
@Lil Ray Ray jones dude I told u she was cut by glass, if she was shot she woulda been in surgery to get the bullet and stuff out she wouldn’t even be able to leave the hospital because they would have to question her and she was walking and dancing the next day like nun happened
Lil Ray Ray jones
Lil Ray Ray jones 2 ditë më parë
@Gabriel Camacho if it was glass then how did wounds get in her feet? tell me that 🧐
Gabriel Camacho
Gabriel Camacho 2 ditë më parë
@Lil Ray Ray jones nigga it was a piece of glass he was proven innocent
Lil Ray Ray jones
Lil Ray Ray jones 2 ditë më parë
@jersey girl 00 SHE GOT SHOT IN HER FEET SHE EVEN SHOWED THE WOUNDS
Megan Thee Stallion - Movie (feat. Lil Durk) [Official Audio]
03:48
Getting a Handle on Ron Covell
20:07
This Old Tony
Shikime 322 mijë
I Recreated *Iconic* Movie Scenes
19:20
Kennedy Walsh
Shikime 308 mijë
TheOdd1sOut Black Friday Bundle Sale
3:04
TheOdd2sOut
Shikime 795 mijë
Megan Thee Stallion - Body [Official Video]
02:54
Megan Thee Stallion
Shikime 24 mln
Megan Thee Stallion - B.I.T.C.H. [Official Video]
03:30
Megan Thee Stallion
Shikime 32 mln
Shawn Mendes, Justin Bieber - Monster
03:04
ShawnMendesVEVO
Shikime 44 mln
Megan Thee Stallion - Good News (Full Album)
49:27
YoungBoy Never Broke Again
Shikime 21 mijë
Megan Thee Stallion - What’s New [Official Audio]
02:36
Megan Thee Stallion
Shikime 623 mijë
Getting a Handle on Ron Covell
20:07
This Old Tony
Shikime 322 mijë
I Recreated *Iconic* Movie Scenes
19:20
Kennedy Walsh
Shikime 308 mijë
TheOdd1sOut Black Friday Bundle Sale
3:04
TheOdd2sOut
Shikime 795 mijë
Halsey - 3am (Stripped)
3:38
HalseyVEVO
Shikime 1,9 mln
The Kid LAROI - MAYBE (Official Video)
2:56
TheKidLAROIVEVO
Shikime 1,2 mln
Trans-Siberian Orchestra - Faith Noel (Official Audio)
4:33
Trans-Siberian Orchestra
Shikime 33 mijë