What’s Poppin Remix - MGK, Logic, Joyner Lucas & Dax

  Shikime 5,791,925

Infinit3 XX

6 muaj më parë

What’s Poppin Remix By Infinit3
Song: What’s Poppin by jack harlow
#mgk #jackharlow #whatspoppin #machinegunkelly #ticketstomydownfall
My exs best friend reaction: alnets.info/work/ZNmCj7uql2Fks20/video.html
What’s Poppin with Jack Harlow, MGK, Tory Lanez, Dababy and Lil Wayne: alnets.info/work/pduOr7u2m35zqo4/video.html
What’s Poppin MGK and Lil Wayne Freestyle: alnets.info/work/euCon5ut05iFvag/video.html

Komente
Infinit3 XX
Infinit3 XX 6 muaj më parë
Who killed it the most??🔥🔥🔥 MGK, JOYNER, LOGIC OR DAX What’s Poppin Remix By Infinit3 Song: What’s Poppin by jack harlow
hiphopballet25
hiphopballet25 6 ditë më parë
DAX!!
Chelsea Bender
Chelsea Bender Muaj më parë
Dax fr fr
Sheridan
Sheridan Muaj më parë
Mgk is my baaaaby but dax did that
Alexzander Seaberg
Alexzander Seaberg 2 muaj më parë
Mgk
Brendan riehs
Brendan riehs 2 muaj më parë
# 5 g ,
melvindumb
melvindumb Orë më parë
Dax is legendary
Hercules_418
Hercules_418 2 orë më parë
Honestly think it could've went without the logic verse. If not substituted for someone with a better longer verse.
Love Letter
Love Letter 12 orë më parë
the forgotten who didnt get the real remix ft🤣
Vincent Peoples
Vincent Peoples 14 orë më parë
Genius
Jimmy Hunt
Jimmy Hunt 16 orë më parë
really like MGK.... but Dax gave me chills, and sounded kinda like tech N9ne at the end i had to make sure tech wasnt in this song.... gotta give it to Dax
ThaRealbando !
ThaRealbando ! 18 orë më parë
That shit ass. Dax bogus he rapped all that time for what that shit was ass💯😂😂😂😂😂💀
Rosalyn Lee
Rosalyn Lee Ditë më parë
They killed it
Th0m 8
Th0m 8 2 ditë më parë
Put this on spotify
Alex Simpson
Alex Simpson 2 ditë më parë
Still want Dax to fight KSI
hamsa
hamsa 2 ditë më parë
Dax so good they had to go back to him for more
Yencha INC
Yencha INC 3 ditë më parë
Fr tho why even put logic in when hes got 6 bars
Kristie Good
Kristie Good 3 ditë më parë
💜
TheDon 21
TheDon 21 3 ditë më parë
I swear Dax always does the same videos...him walking towards the cam rapping with no shirt on. His style is getting so boring. Shit sounds and looks the same all the time.
T.I.M. TimeIsMoney
T.I.M. TimeIsMoney 3 ditë më parë
alnets.info/work/Z9Bro9vBs6imrKg/video.html
MELANIE WILLIAMS
MELANIE WILLIAMS 3 ditë më parë
🔥🔥🔥
Jarrett Cheatem
Jarrett Cheatem 4 ditë më parë
I think if you played joyners remix after mgks and ended with Dax this would’ve mixed super well I feel like it would’ve flowed together some much smoother than mgks style into Dax’s energetic aggressive flow
Navy seals
Navy seals 4 ditë më parë
As an Eminem fan it was hard 2 listen 2 MGK
Bli Cahaya
Bli Cahaya 4 ditë më parë
We need to include my guy Merks and we got the Poppin Rangers ready to save the world of hoes and simps~
Jared Arozamena
Jared Arozamena 4 ditë më parë
Joyner all the way
Jared Arozamena
Jared Arozamena 4 ditë më parë
Wowwwwww
Jared Arozamena
Jared Arozamena 4 ditë më parë
Killed it
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
And jack harlow p7ease
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
Shot out call mgk p7ease and merkluess and dax
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
Can u 📻 tyme
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
And jayden
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
And will smith
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
Panda remix and money bag yo the song said sumthing the one sitting in the car
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
And the 16 year old rapper type it in youtube
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
And conor manord
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
Jessie did the song figures and toni romminti she did the song im a dog 2
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
And russ did the ride slow song
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
And post malone fall apart song
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
Can u tell him gather the rest of the team please and get a flu shot and ja rule the clap back song
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
He did the song Hercules
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
And lil baby and bezz
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
Tones and i a group and maroon 5
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
And marshmellow and tones and i and
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
Her face book kristal p.o him facebook should write in advance
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
🎩
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
Has a whyte hat on his head a hat
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
Country song s he does
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
Can u call kane brown he did a song with hasley
Amanda Roberts
Amanda Roberts 5 ditë më parë
Can u get in contact with lil man aka solo kc smith on face book from baltimore 4106906612 thats my moms number
Char Greatestofalltime
Char Greatestofalltime 5 ditë më parë
Janitor used to be a janitor but anyway anywho man that song was crazy way better than the remix with the baby Lil Wayne Tory Lanez and Jack Harlow this one was the best one yet so far definitely crazy damn that was crazy
Kenedy Asem
Kenedy Asem 5 ditë më parë
Colson got the melody and cadence too...much better
Alejandro Ramos
Alejandro Ramos 5 ditë më parë
Ok they just flow They just let it go No chasing h... hahahhahahaha
Alejandro Ramos
Alejandro Ramos 5 ditë më parë
#GOATS
Abimael ochoa
Abimael ochoa 5 ditë më parë
Dax has this in the bag
Arty Eremenko
Arty Eremenko 5 ditë më parë
Wow wolf!
Thomas Fletcher
Thomas Fletcher 5 ditë më parë
Joyner but I really want logic and him to have a back and fourth (with no beef) like tory lanez and him had. Those freestyles were nothing but fire
Kraz3yK
Kraz3yK 5 ditë më parë
Looked like the streamer Ninja at the beginning
P Falls
P Falls 5 ditë më parë
Dax sucks and I like hopsin and shit it’s sounds like you’re being vigorously jabbed over and over with a pencil by the annoying kid behind you in school
Thomas Childers
Thomas Childers 5 ditë më parë
You can't put freestyle and then read it off your phone that was not a freestyle but it does sound good so good job
Amanda Roberts
Amanda Roberts 6 ditë më parë
merkules jack harlow remix
R3tr0
R3tr0 6 ditë më parë
I thought they was tech9 for a minute. He definitely brought the bars
Lil C
Lil C 6 ditë më parë
No Capp nun of you ppl know wat y'all talkn about cuz mgk went the fucc off💯
Cliffe Keoro
Cliffe Keoro 6 ditë më parë
dax jus said "90% of the bars in this verse are not even detectable." #FACTS
TipNTricks StuffNThings
TipNTricks StuffNThings 6 ditë më parë
Gotta hand em that one.
Raymond Savala
Raymond Savala 6 ditë më parë
That rapper dax sounds to much like techn9ne
Jason Camfiord
Jason Camfiord 6 ditë më parë
DAXXXXXXX
RevolutionPhoenix
RevolutionPhoenix 6 ditë më parë
After several reviews i've gotta say they better would left Logic with his mini-part.. The Remix has also without him big Names. Lit AF 🔥🔥🔥
M J
M J 6 ditë më parë
Dax kill everyone else on this beat.
Trevor M.
Trevor M. 6 ditë më parë
did his ass just say toosie slide in the booty hole?
Joe Campbell
Joe Campbell 6 ditë më parë
Dax is hilarious
Joe Campbell
Joe Campbell 5 ditë më parë
Lol slowly fade it in like a middle class barber
Alyeh Gillum
Alyeh Gillum 6 ditë më parë
This is a dope remix...🔥🔥🔥🔥
Khalie Benjii
Khalie Benjii 6 ditë më parë
how did we get so blessed 🥲
Larry D
Larry D 7 ditë më parë
Why is logic on this? :/ that was the worst 1/3rd of a verse I've ever heard. Shoulda cut it before the "i did it uhhhh" loop. lol
Tennison Manyonga
Tennison Manyonga 7 ditë më parë
Dax bruh. Why didnt u guys tell me this
Dustin Davis
Dustin Davis 7 ditë më parë
Dax definitely takes the trophy on this beat. He murdered it
Robin Murfin
Robin Murfin 7 ditë më parë
mgk i tryed to give u a chance u suck..should have left em in the closet cuzz he came back snd boxed u
Resident Gleek
Resident Gleek 7 ditë më parë
I can't do it. A HATER HAS ARRIVED. That was a masterpiece of TRASH. Thought Logic might try to salvage the sinking I T A N I C But he just got on it with them, what a comeback.
Duece Pieciak
Duece Pieciak 7 ditë më parë
Bro Joyner WENT 🔥🔥
drew
drew 8 ditë më parë
Okay joyner... You get respect.. But Dax has such a real ass flow and change it up in such a different way and made it his own. I would put stocks in dax..
Pt Ford
Pt Ford 8 ditë më parë
Me being bothered that everyone except one had their lips match up with what they said. And I’m not saying who it was so the person reading this can stare at everyone’s lips as they listen
Jody_ 3MOON
Jody_ 3MOON 8 ditë më parë
DAX slayed out
Shys Sqrila
Shys Sqrila 8 ditë më parë
Surprisingly...MGK had the best verse
only_begotten_son
only_begotten_son 8 ditë më parë
Dax though bruh...
Joe Sage
Joe Sage 9 ditë më parë
logic didnt even try
Jeremy Elias
Jeremy Elias 9 ditë më parë
Dax gives me that undercover cop vibe, they all still fire tho 🔥
Mike Lewis
Mike Lewis 8 ditë më parë
Cops do meth to!
eDrivenDojo
eDrivenDojo 9 ditë më parë
uhh... hmmm ... Dax .. just killed this song ... mind blown
Something Clever
Something Clever 9 ditë më parë
MGK delivered on this one
sonaofchaos402
sonaofchaos402 9 ditë më parë
Well Dax came to play, who are these other chumps?
Devin Watson
Devin Watson 9 ditë më parë
Damn Joyner can SPIT
Brandon Stockton
Brandon Stockton 9 ditë më parë
Think everyone killed it except logic his shit was kinda short
NewMoneyInc
NewMoneyInc 9 ditë më parë
no one gonna mention MGK first bars were dooky?
Johnny Bacon
Johnny Bacon 10 ditë më parë
Dax reminds me of tech n9ne, wonder if they have a song together..
Burner Account
Burner Account 10 ditë më parë
Not a big MGK fan, but that verse was nasty. Dax was utterly disgusting, hats aren’t just off, they’re in a different state. Joyner was good as always. Logic had 2 bars, wtf
Amanda Roberts
Amanda Roberts 10 ditë më parë
All our music even ur dax mgk all i sounds just for them to on track
Amanda Roberts
Amanda Roberts 10 ditë më parë
Chug gm chi hung hmm Chang hi DJ GB Chen funny gun BBC chug hunch gun hunch gun Hugh buy gun gun gun high bunch chi chuck HBO buy checkbook Von chi gnu hmm bum HBO hunch block bin NJ bobby gob hi Gigi gob hi boom BH huff thingy h hi g thing fgb HBCU g by Co chuck bhj guy fun hf Von h firm bhj gg my virgin VI v bob v bin HIV in bomb j bob u tubful numb knjb jug ytb TV j gym nh job yt green b JFK t NHL mhy hub gvv bin y fun FB dumb gun gunbhjh cu guy h gf guff g hf f by hf g guy bv hub gughv bhj g gun gym NBC um hmm mgk n IV gnu gjhv gjhv ub ugh until
Amanda Roberts
Amanda Roberts 10 ditë më parë
Just for them to keep on tarck
Amanda Roberts
Amanda Roberts 10 ditë më parë
Even woth the orginal whats popin with jack Harlow
Amanda Roberts
Amanda Roberts 6 ditë më parë
Linda A howell now look up her name they tried to get chrages mandated
Amanda Roberts
Amanda Roberts 6 ditë më parë
It was on my ex linda howell
Amanda Roberts
Amanda Roberts 6 ditë më parë
They tried to hit me like 2 pac
Amanda Roberts
Amanda Roberts 6 ditë më parë
They found out i did 🎵
Amanda Roberts
Amanda Roberts 6 ditë më parë
Marylandjudicialcase search.org to look up my case steven michael smith born may 19 1986 .......302 elkton md 21921 look at court case type before u judge its in cecil county i was kid napped look under bail/bail review
Amanda Roberts
Amanda Roberts 10 ditë më parë
All radio even eith tones and i and marshmellow
Amanda Roberts
Amanda Roberts 10 ditë më parë
Duval street asap even post malone 33040 keywest flordia
Amanda Roberts
Amanda Roberts 10 ditë më parë
Postmalone. Last on youtube
Luke Emmers
Luke Emmers 10 ditë më parë
JUST WAIT WHEN JOE BIDEN BANS THIS GENRE OF MUSIC
HD Legacy
HD Legacy 10 ditë më parë
Fuck yes 🔥🤌👐
Dustin Jones
Dustin Jones 11 ditë më parë
Damn that dax dude got them barz
Amanda Roberts
Amanda Roberts 11 ditë më parë
700k up scoial secruity 219190649 stephanie ann williams she a private c.i crimmial informant 2706 huntingdon ave and 2708 huntingdon ave baltimore md 21211
K.o.d
K.o.d 11 ditë më parë
"that's an awfully hot coffee pot" Logic - "GODDAMN"
Amanda Roberts
Amanda Roberts 11 ditë më parë
Drip too hard feat gunna and lio baby another jack Harlow
Daniel Bisheit
Daniel Bisheit 11 ditë më parë
this remix also needed busta, em, and twista
Brad Pierce
Brad Pierce 10 ditë më parë
Wow you could've say that again... #Part2 lol
Aurela Gaçe - Një Pikë (Lyrics - Video)
3:44
Aurela Gace
Shikime 264 mijë
Venera Lumani, Lind Islami - Me ty (Official Video)
3:25
Venera&Lind Official
Shikime 641 mijë
Binjaket Ismajli - Damari i zemres
3:05
MProduction
Shikime 308 mijë
Aurela Gaçe - Një Pikë (Lyrics - Video)
3:44
Aurela Gace
Shikime 264 mijë
Venera Lumani, Lind Islami - Me ty (Official Video)
3:25
Venera&Lind Official
Shikime 641 mijë
Binjaket Ismajli - Damari i zemres
3:05
MProduction
Shikime 308 mijë
Blue Side by j-hope
3:19
BANGTANTV
Shikime 6 mln
Tayna x Flori Mumajesi x Cricket - Magdalena
3:20
Friends Entertainment
Shikime 3,9 mln