Lil Yachty x Rio Da Yung OG - "1v1" (Official Video) | [Prod. Enrgy Beats]

  Shikime 665,342

Rio Da Yung OG

18 ditë më parë

Lil Yachty x Rio Da Yung OG - "1v1" (Official Video) | [Prod. Enrgy Beats]
Lil Yachty
Rio Da Yung OG
"1v1"
(Official Video)
[Prod. Enrgy Beats]

Komente
grabman
grabman 5 orë më parë
"That shit be fun to me..."
kevin Guevara
kevin Guevara 17 orë më parë
Rio da goat 🐐
Wang Gang
Wang Gang 18 orë më parë
bruh if i was chillin with yachty id put buddy hip to so many detroit rappers and songs lmaoooo
dropout-_-Klique
dropout-_-Klique Ditë më parë
Rio ripped yatchy
Mobley Mcfly
Mobley Mcfly Ditë më parë
Location pin: in the ghetto lol
Robert Fannon
Robert Fannon Ditë më parë
Man Yachty and Rio be 🔥🔥🔥🔥 keep checking for new tracks like 👀💯
Jordan Pollard
Jordan Pollard 2 ditë më parë
Boat last verse crazy 🔥
Clouted Up Savage
Clouted Up Savage 2 ditë më parë
this some of rio’s best work no cap idk how this not at a million
Charles A. Show
Charles A. Show 2 ditë më parë
🔥 Michigan got lil boat snappin lol
J C
J C 2 ditë më parë
Beats been crazy af to
Derome2005
Derome2005 2 ditë më parë
told yachty we mite have to run I got some dope on me, took em onna high speed in flint that shit be fun to me, oh yeah I forgot to tell u Its a gun on me 😂 🙌🏾 tru noc
Trillest Lee
Trillest Lee 2 ditë më parë
Grindhard E pulled up with the hoes call him midget mack 🤣🤣😭
Robert Page
Robert Page 2 ditë më parë
Put scooby do on a track with Rio n make scooby famous rapper..😂...no disrespect to lil boat tho 😂 💯...
Killa
Killa 3 ditë më parë
Boat came wit it on some 2015-16 hungry shit
Prince Gaming
Prince Gaming 3 ditë më parë
🔥🔥‼️
Ali Bazzi
Ali Bazzi 3 ditë më parë
Bet he won’t like this
Errah Dak
Errah Dak 3 ditë më parë
i be hearing tik tok found rio...why y'all let em?
hustla ty
hustla ty 3 ditë më parë
yachty look like somebody uncle wit dem big ahh chrome jean
RJ Owens
RJ Owens 3 ditë më parë
Used to tote ARs now a nigga tote a sig now. Downtown Detroit my phone trippin aint no signal🔥🔥🔥
Tearrill Holmes
Tearrill Holmes 3 ditë më parë
I usually dont fw yachty he been snapping recently
LowNslowELIGH_
LowNslowELIGH_ 4 ditë më parë
Here before TikTok
Foiid
Foiid 4 ditë më parë
Banger 🤩
Eric Rob
Eric Rob 4 ditë më parë
P
NDF_Rich PS4
NDF_Rich PS4 4 ditë më parë
Why Budd stop rapping 😭😭😭
Jonathan Wilson
Jonathan Wilson 4 ditë më parë
He said he forgot to tell you it’s a gun on him. Bruh why would you withhold that information?
LifeIsBLACK_1992
LifeIsBLACK_1992 5 ditë më parë
Yo this nigga Rio snappin 😤😤😤
Messiah Federchni
Messiah Federchni 5 ditë më parë
lil Boat hard as fuck! Yachty dead now lol
Phil
Phil 5 ditë më parë
It’s always fire when these guys link 🏅
tommy skannal
tommy skannal 5 ditë më parë
Lil Yatchy helping people
Trim Water
Trim Water 6 ditë më parë
alnets.info/work/n82IgqnHympkmaA/video.html ✅MATE YOU LATE
Outstanding Focus
Outstanding Focus 6 ditë më parë
H2oondago here 🔥🔥🔥
Autrell Williams
Autrell Williams 6 ditë më parë
If you dont why rio dripping all these video's then you not a fan you a hypebeast
Autrell Williams
Autrell Williams 6 ditë më parë
Yachty know wasup
Gloccboi Mikey
Gloccboi Mikey 6 ditë më parë
“Wait till my bitch daddy go to sleep hit a lick on em”🤧😈🔥🔥
Hosea Jose
Hosea Jose 6 ditë më parë
I LOVE THIS shit fool🎰🎰🎰
Joey Schimpf
Joey Schimpf 6 ditë më parë
Lil yachty really be in Michigan I wonder how long it’ll take me to run into him😂😂
Byron Jones
Byron Jones 7 ditë më parë
Ohh yea I forgot to tell you it’s a gun on me 😂😂😭😭
Nicky Banks
Nicky Banks 7 ditë më parë
What kinda Camera is that ?? That yatchy is holding
A Young Root
A Young Root 7 ditë më parë
This shit is fkg hard NO FKG CAP
Samual Drewno
Samual Drewno 7 ditë më parë
ayyy
Michael Brown
Michael Brown 8 ditë më parë
Damn Yachty fucking wit Michigan hard good choice them Detroit, flint niggas be going in
Bam Gotti
Bam Gotti 8 ditë më parë
🔥🔥🔥🔥
Gabriel Vincent Moon
Gabriel Vincent Moon 8 ditë më parë
🔥
tre savage
tre savage 8 ditë më parë
Lol yea boat been in da city fr nigga nobody fone work downtown 😭
BokehGod
BokehGod 8 ditë më parë
Bitch I ain’t got crabs, percs and lortabs got my nuts itching
Ruby In the Rough
Ruby In the Rough 8 ditë më parë
This cold 🥶
Son Tae
Son Tae 8 ditë më parë
yoooo anyone know what camera is being used? Seems kinda small but if it's shooting movies like this then the price gotta be right!
Yungeen Zay17
Yungeen Zay17 8 ditë më parë
This da one
Kenn ReactionTv
Kenn ReactionTv 8 ditë më parë
"Oh yeah I forgot to tell you, it's a gun on me" 😂😂🖐🏾
Finesso
Finesso 8 ditë më parë
yachty on that old kodak flow
Mark Lara
Mark Lara 9 ditë më parë
2:26 yaychy wildin😂
Kris
Kris 9 ditë më parë
put these numbers on his head like im nick saban
Hanboy
Hanboy 9 ditë më parë
Legendary🔥
Aj Hernandez
Aj Hernandez 9 ditë më parë
🔥🥶
aqua wil
aqua wil 9 ditë më parë
“Put numbers on his head like nick sa-ban”🔥
The Homie Zach
The Homie Zach 9 ditë më parë
❌ 🧢 After 1:23 The Song Is Ass
Linkyst
Linkyst 9 ditë më parë
Whats the name of the jeans yachty got on with the crosses on em?
x iDropKillz x
x iDropKillz x 9 ditë më parë
I been listening to yatchys hardcore bars lmfao please listen to mase in 93 or whatever lol
Dwayne Smith
Dwayne Smith 9 ditë më parë
When 8ball and Peezy get out it’s OV TEAM EASTSIDE WINNIN 🐐🐐🔥🔥😩🔌
Elijah Ashman
Elijah Ashman 9 ditë më parë
Buffies Boat ⛵️ ⛵️
Jake S
Jake S 9 ditë më parë
Hardest song of the year fasho
Diego Hernandez
Diego Hernandez 9 ditë më parë
KILLEDIT
G2 Mississippi Dripper
G2 Mississippi Dripper 9 ditë më parë
New music finally🔥🔥
sehhi vooty
sehhi vooty 9 ditë më parë
Yachty just need to make a mixtape full of Michigan beats. Call it “Flint Yachty” or some shit
Jamaal jarrett
Jamaal jarrett 10 ditë më parë
I can see myself in downtown Detroit boomin this song .
Order Of Odd
Order Of Odd 10 ditë më parë
Brah yachty did a song with all of them shi is crazy
Jesus Orosco
Jesus Orosco Ditë më parë
on god bro
Kanibuz
Kanibuz 10 ditë më parë
⛽️
Ryan Nunes
Ryan Nunes 10 ditë më parë
1:38 rio gassin
sehhi vooty
sehhi vooty 9 ditë më parë
You and tee grizzly gotta make some fire
KickStones1
KickStones1 10 ditë më parë
Rio boat hard af all the homies bang this
rockcreekChuuurch
rockcreekChuuurch 11 ditë më parë
Tap in wit dc !!
Brandon Hood
Brandon Hood 11 ditë më parë
🔥🔥🔥🔥
Josh Thomas
Josh Thomas 11 ditë më parë
That bitch went so hard. They really somethin together 🔥🔥🔥
Rock girl
Rock girl 11 ditë më parë
Who else got a playlist of jus rio🔥
CEE KAY AYE
CEE KAY AYE 11 ditë më parë
Yachty is turning into a monsta😈💪🏾⛵️
Link Hiznoh
Link Hiznoh 11 ditë më parë
You gone have to hit me where i stand, bitch aint no jackin 🤗💉
Test Username
Test Username 11 ditë më parë
Y'all got spell check on your phones and can't spell the word "yacht" 🤦 Reading Rainbow dropout ass n-words
FOREIGN_ NATION
FOREIGN_ NATION 11 ditë më parë
THAT NIGGA RIO LOOKS LIKE HE GOT HIS OWN STORE FOR AWHILE NOW.😇🙏💯
Rock girl
Rock girl 11 ditë më parë
Yo lik yatchy going dumb with these Detroit rappers really rapping tho
Eastsix LUE
Eastsix LUE 11 ditë më parë
Downtown Detroit my phone trippin aint no signal LOL #REALSHITT
Black Stone
Black Stone 11 ditë më parë
This boy yachty hard🔥 no bap
David P
David P 11 ditë më parë
Everyone check out my reaction video! “#DETRIOT 1v1 (Reaction) Yachty & Rio” alnets.info/work/echvod-Y1XWkq34/video.html
doug wheelock
doug wheelock 11 ditë më parë
You and tee grizzly gotta make some fire
Peezy Elliott
Peezy Elliott 11 ditë më parë
Flint 🏋🏽‍♂️
Jontel Hawkins
Jontel Hawkins 11 ditë më parë
Rio & Yachty 😤Pressure
Dee Loc
Dee Loc 12 ditë më parë
alnets.info/work/idBtoJ3Q34tetm0/video.html
bouytt guyt
bouytt guyt 12 ditë më parë
Who here before the video even drop and know It’s a HIT 🔥 YACHTY x RIO
jfreezygaming
jfreezygaming 12 ditë më parë
Aye tell me why I really said he the goat he brought out lil boat
Robert Bejarano
Robert Bejarano 12 ditë më parë
wait till my bitch daddy go to sleep , hit a lick on em . 😂
Juarez Gay
Juarez Gay 12 ditë më parë
This beat is so fucking hard.
Gautham
Gautham 12 ditë më parë
this video go hard
bouytt guyt
bouytt guyt 12 ditë më parë
Lil yachty flow 🔥🔥💥💀🔫🔥🔥🔥🔥
Johnpaul Swim
Johnpaul Swim 12 ditë më parë
I forgot to tell you it's a gun on me!!! Yo baby daddy still can't fuck wit me!!
Young Ronny
Young Ronny 12 ditë më parë
Yo lik yatchy going dumb with these Detroit rappers really rapping tho
RIKASHAY MUZIK
RIKASHAY MUZIK 12 ditë më parë
alnets.info/work/odWslajbvYylxXo/video.html peep my new shit I dropped outta Detroit , much appreciated !
Stokkee Tha Goat
Stokkee Tha Goat 12 ditë më parë
Here before a Million Views
prodbyskrillah
prodbyskrillah 12 ditë më parë
So does yachty do lean now ? Lol
El Neato BinLaden
El Neato BinLaden 12 ditë më parë
what the hell was he talking about at the very last bar
Flint Miller
Flint Miller 12 ditë më parë
Hold on yachty been goin lil crazy
Crispy blues
Crispy blues 12 ditë më parë
🤮🔥🔥🔥
Antonio Lee
Antonio Lee 12 ditë më parë
Director: yachty you ready Yachty: free 80s yea let's do it
Gambino Famili
Gambino Famili 12 ditë më parë
Raw
braylon jordan
braylon jordan 13 ditë më parë
Fire frrrr
Dipp HCG
Dipp HCG 13 ditë më parë
Rio be tripping
Juventus vs. Barcelona: Extended Highlights | UCL on CBS Sports
9:33
Champions League on CBS Sports
Shikime 1,4 mln
HotSpanish - DUELE (Official Lyric Video)
2:36
HotSpanish Music
Shikime 476 mijë
How AMONG US took over the World (with murder).
9:03
Not Regular ft. Sada Baby
02:06
Lil Yachty - Topic
Shikime 76 mijë
The Code
03:23
King Von - Topic
Shikime 58 mijë
Juventus vs. Barcelona: Extended Highlights | UCL on CBS Sports
9:33
Champions League on CBS Sports
Shikime 1,4 mln
HotSpanish - DUELE (Official Lyric Video)
2:36
HotSpanish Music
Shikime 476 mijë
How AMONG US took over the World (with murder).
9:03
KAROL G - BICHOTA
2:57
KarolGVEVO
Shikime 29 mln
Foogiano - Yano [Official Music Video]
2:26
Banda Los Sebastianes - Debí
3:16
LosSebastianesVEVO
Shikime 304 mijë
Queen Naija - Pretend
3:21
QueenNaijaVEVO
Shikime 290 mijë